Oh on she didn't!!!

Den jäkeln, gissa vem som kommer hem och säger "jag har fått en vinterjacka för att är med i lucia, nannaana" och gissa vad hon tar fram!?! en likadan som jag har!!! men min köpte jag för egna pengar, för mina 1000kr! och hon fårsin gratis!! Oh no she didn't är allt jag säger. (tur att hennes är röd..)

Men nu har jag lite att berätta eller..
Vill ni veta va mamma sagt?
att hon kommer bli en "bättre mammma" och göra vi vi går med i föreningar typ, går ut och går, och fysslar med fyra åringar för att vi har så tråkigt här hemma. Liket no way so hey jag går med på det.

Men idag är hon ju i frankrike med moster, så vi hoopas att de klarar sig.. De lät inte bra när mamma öva, lite franska, lite engelska, lite italienska som borjorno. xD Men vi hopps att det inte regnat på dem som på oss.

Idag har jag filéat lax. (vi skulle bära dem genom att hålla i ögonen!!) fast jag bad min lärare att bära den så det gjorde hon. Men sen gick det väll sådär med hela fileandet och gravningen. =/

Och nu har jag en fråga om man är irreterad på en person man bara pratar med ibland, och sen blir man så irreterad att man koncenterar sig på sitt hur kan då han veta att man är irreterad?? :S för jag gjorde inget onormalt, hade till och med ett vanligt uttryck så när han fråga om jag var sur på han fatta jag inte.. Och det fick mig att börja fundera lite... :s

sen imorse istället för att vänta på andra bussen gick jag till skolan! Jag är så dukigt. ;)

Har dock fett ont i ryggen, axlarna och överarmarna från gympan igår. (vi gjorde kullerbytta, hoppa bock, hänga från knäväcken, frånknäveck till volt, stå på händerna, hänga i ringar och volt på ringar och sist skäppsbrott) 

Och imorgon ska jag servera för andra ggn.. (wish me luck) förra ggn gick det ju inte så bra..  

Kommentarer
Postat av: maja

SV:Ja jag ska kanske gå på Tokio Hotels konsert och på bilden gör jag en tjej som gråter:)



Lycka till med serveringen!

2009-11-20 @ 16:32:08
URL: http://dessig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0