Nytt smeknamn. Igen...

Och nu är det lillasysters tur att ge mig ett smeknamn som inte stämmer.. eller lite kanske... Och det är skvaller-tanten.
Och jag glömde säga att på mitt llivsmedels prov fick jag VG. 58½ av typ 79... Och den som fick högst hade 60, så ganska duktig var jag. =)

Idag så hann jag med bussen igen, fast jag fick springa för att hinna.. Menmen. Där till min chock var en i klassen, jag trodde ju jag skulle va ensam eftersom alla brukar ta nästa buss. Men jag satte mig bakom och vi prata litegrann. Sen satte jag i linserna (som jag numera aldrig hinner sätta in hemma) sen gick jag och satte mig för att vänta tills lektionen böjra.
De vart matte. Jag satt och gjorde extra uppgifter för jag hade gjort alla uppgifterr vi skulle gjort i boken. Därefeter vart det svenska. Film. Odysseus. Helt okej fast vi gick över tiden med typ tjugo minuter.
Sen engelska där vi hade läxförhör och sen fick jag sluta.
Lunch, som vart kyckling "klubba" med ris och inblandade grönsaker och sås.
Demokratitid=info tid. (de ska sluta med saften i skolan för den va dälig..)
Livsmedel=BORING.
Sen skulle vi haft idrott men han va sjuk så vi jobba med hotell när de andra gick hem..

P.s. Visste ni att om man sprutar fun light (saft) på myror/myrstäckar så dör myrorna? (för det finns så mkt aspartam typ) 

Nu har jag och kusinen kollat och vi KANSKE ska kolla på new moon den 21. =D och idag har jag varit onyttig=) (p.s. under min blogg tid har jag tyvärr ätit mer onyttigt för att de är roligt att skriva om allt onyttigt och i min blogg så ljugs inget.. så inte bra.) men jag har ätit pan pizza, chips, choklad, lakrisal och drukit läsk.     Men jag har oxå varit duktig för det har varit små mängder av allt. ;) och jag åt paprika till frukost. ;)

Eh okej.. Mjaow...

Kommentarer
Postat av: sandra

haha vilket konstigt smeknamn xD hoppas att du får bättre i framtiden haha

2009-11-05 @ 16:57:35
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0