Mina händer luktar LÖK!

japp de e sant, efter alla lökar jag hackat. men okej till början av dagen.

Missa halv bussen så jag satt tjugo minuter yte i kylan och frös fötterna av mig! :(  Men sen hade vi engelska där vi bakade brownies och jag kan säga en sak. Min blev fulast! =( Den blev sné och skit, helt ojämn. Sen hade vi kök och där baka vi typ köttfärs biffar. Och sen lunch pannkaka. (ser ni ett tema, varje torsdag pannkaka, så ut tjatat) Och sen köttbullar. Med 10 kg färs recept.
Sen Hotell med redovisning, gick väll okej antar jag.. ne men vi fick lite brownies att äta till (och äckel-loka, som typ alla i klassen verka gilla..)

sen åkte jag hem, och blev blöt om fötterna och hade skit ont i fötterna för jag sått skit länge. (en sån vekling jag är..)

När jag skulle ringa kurres och beställa så sa jag blablabla "en med allt" och då svara han i andra änden "och två med bara sallad och dressing" "JA!" skrek jag ut i lycka vi är ihåg kommna, och syster + mamma skratta i bilen..

Nu har jag bara kollat på tv och datan.

ÄR DET VMA IDAG?? (eller typ wma??)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0