lördag!=)

Vakna typ vid åtta och åkte med mamma och jobba, det var fullt med böcker som skulle ställas iordning! Men jag jobba bara typ en timma innan jag gick till tåget. Sen mötte jag sandra och sanna på tåget och vi åkte för att se NEW MOON!! (wiii!) När vi kom dit såg vi att popcorn-kartongen var newmoon bilder! =D  Och filmen var grym! Så bra och rolig, vill se den igen. =)       det där vaar bilderna som fanns på kartongen! =)  och ser ni en stor stående sak.. =)

Men nu kommer något intressant!  ser ni vid överläppen? där det ser ut som om två saker lyser lite?? Jo det kan jag berätta om man kollar jätte noga (på orginalet) så ser det ut som om Taylor har tandställning!!!

Okej men sen åkte vi hem till Sanddra och hade trevligt, spela spel såg på transformers, åt bruchetta, och snakca. =D

Kommentarer
Postat av: sandra

TANDSTÄLLNINGEN!!!!!!

2009-11-23 @ 20:05:21
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 07:18:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0