I hate this.

Okej innan jag börjar klaga och va allment irreterande ska jag berätta lite annat. Som att varje mogron är det jätte gott att dricka varm choklad. Men det är jätte äckligt att borsta tungan direkt efter. Och att i skolan idag så plugga jag till prov. Baka fudge, haselnöt och utan och gräddkola och med manel i. jag ägde på grädd kola. Och sen prov igen.

Kom till mammas jobb och hitta henne inte nånstans, så jag börja arbeta en timme senare kom hon ut för hon hade haft bookwormse. Sen så jobba jag en timma till men blev inte klar för mamma sa att vi skulle ¨åka hem. Dampa loss lite i bilen pga att de var det enda rätta i mitt läga. Hämta ida och nu sitter vi här. Har försökt hitta info om någon av pizzeriorna har hemkörning och att man kan betala med kort. vet någon skriv kommentar! Mamma är med moster så vi är ensamma hemma, mamma ska handla på tillbaka vägen, och vi har så jäkla dålig fantasi att vi inte kommer på vad vi ska laga. dessutom kan vi ju inte använda något som ligger i frysen för det är skit svårt att skära i tex falukorv när den är frusen. Och sen har vi inga mackaroner så vi kan inte ens göra någon lätt. JAG VET att jag klagar, och är grinig men det blir jag når det enda jag ätit har varit äcklig fisksoppa och kalla sega pankakor. So deal with it, or don't read it!!!!

Okej nu ska jag nog gå och lägga mig så jag kommmer bort från detta irreterande skit.

HOppas ni andra haft en trevlig dag och att jag inte just förstört den (och då snackar jag nog mest om mamma..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0