Hemma.

Okej nu är jag hemma.. Ida plattade håret igår på mig. Tror ni någon sa något?? ne juste. Här anstränger man sig helt i onödan.

Hade idrott idag (enda som va någolunda kul..) fast läraren kör alltid slut på oss, fett jobbgt. Man blir alltid jätte törstig sen och måste handla en läsk som tur stod jag imot frestelsen. Och imorgon kanske jag får mina pengar sen jag hjälpte krisse på weda =)

Märkte att på mammas jobb har de "anställt" två "tonåringar"=småbarn som ska göra MITT jobb. Och om de inte är böcker kvar till mig så vad ska jag ställa upp? jag vill ha kvar mitt jobb, losers.

Har fett ont i ryggen men är glad att jag inte tog sprutan alla fick typ ont i huvudet och i armen, hell no.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0