Hello das world ;)

Hejsan hoppsan fadderadera när julen kommer ska varenda unge vara gla och de e bara jag. =)
Jupp nu har det snöat lite några dagar, så en liten julsång kan jag bjuda på. =)

Så vad har jag gjort idag, jo jag har haft no, eng, livs (prov ='( jättte buhu) sv, och idrott. Läraren var typ tjugo minuter försenad till idrotten men ändå hann han köra slut oss... Fick en boll i bröstet, sprang in i en, någon sparka mitt ben istället för bollen och blev stampad på foten. Men Ändå hade jag roligt.

Kom till Gnesta precis när mamma sluta, så vi gick direkt och handla (innan hae jag handlat en cola fö att släcka min törst för min sista kronor, tills mamma fyller på..) och sen handla vi pizza. =D skit gott. Sen kolla vi på ncis och ni som inte såg det missa nått så kuligt.

Prata med storasyster och hon kommer snart hit. =D Fast bara för att hon ska lämna en kärra.. Men hon skulle svänga förbi härr upp. Hon berätta oxå att jag kommer få fem hundra för 1 dags jobb på åda. Fett nice nu när man är pank, får de 25. =) Måste börja handla jul klappar. (Jag vet har inte börjat fy på mig)

Å juste, när jag skulle ta bussen till tåget me en tjej i klassen så såg jag en buss och sa "kolla här kommer bussen" och när vi satt oss sa hon "men det är ju fel bus!" fatta jag tappa bort mig i tälje.. Och om hon inte sagt nåt så vet jag inte vad som skulle hänt. xD

Okej sseeee yyaaaaaa. P.s. Ida sover hoss kompis. =P och jag har sovmorgon börjar 9.30 och då kan jag gå upp 7.15 =D

Kommentarer
Postat av: sandra

haha hade idh idag och då körde vi innebandy och jag får alltid smärta xD nu blev jag trampad på foten och blev puttad några ggr och fick 2 bollar på mig men kämpar man så händer sånt haha

2009-11-12 @ 19:55:25
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0