Hallelåja.

Okej nu har jag inte varit inne på datan sen i söndag. = 1 dag. Och endå känns det som flera hundra dar! Men idag har dagen pendlat från bra, till blä, till smärta, till jippi. För jag har haft jätte ont i magen hela dagen. Känns som någon sticker en kniv ovh vrider om. =( Men jag har oxå fått reda på att jag har sovmorgon tills 12.30 imorgon, men jag måste åka med mamma kl åtta annars kommer jag inte till tåget. =( Och ida gblev mina fingara som russin när jag använde papémaché till metall  gubben på bilden. xD

ida och jag har lite svårt att komma på en snabb och lätt maträtt som vi oxå har här hemma. Och medan vi tänker så har hon tagit bort mandlarna från  mig. =(

men om ni såg bones i söndags så bra, och han är kär, ;) Eh mera... I don't know... Jag måste typ hålla  detta kort för jag måste fortsätta läsa min engelska bok.. Så goodbye and goodnight all in hear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0