Hallå alla vars namn börjar mellan a till ö.

Hejsan idag sov jag mindre. =) 11.30 Vakna och åt frukost, mackor som mamma bakat. de var goa. =) Sen kolla jag på Skönheten och Odjuret, Ida hade börjat kolla på den så jag börja kolla efter en kvart typ. Efter det har jag bara slöat, läst min engelska bok (måse ju komma en bra bit idag) och sen kollat på top gear. =)

Men mer?? nepp inge. Känns som dagen är lika slö som igår och det är inge bra. till skillnad från alla jag känner så flyter inte mina dagar på lika snabbt som förut. De går saktare och saktare för var dag som går, varje minut känns som om den har en mening, för jag skulle kunna hinna med så mkt under de minuterna som jag stderar klockan. Och jag tycker det är skit tråkigt, känns soom man var lite och bara ville tiden skulle gå...

Och när man känner så kommer man aldrig på något bra att göra för man glömmer allt man borde göra och fokucerar bara på att man har tråkigt.

Och sen idag ska jag kolla på bones, =) mer eh ja nada. Vilket är fett tråkigt, önskar jag hade en kontroll som gjorde att allt kändes bra, som om tiden skyndade på och jag visste vad jag skulle göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0