Good night?

okej, idag sova lite längre! =) till 6.30 så skönt. ;)
Men idag skola, vilket alltid är kul.. sen jobba jag till fem från fyra. På tåget träffa jag Fanny =) vi hade suttit i samma vagn utan att sett varandra och sen ser vi varandra när vi ska gå av.. =/ så typiskt, men jag snacka med henne tills hennes pappa kom.
Och hemma då? jo jag laga köttfärssås och mackaroner. städa. Och åt lussebullar. =D

Lyssnar på musi i köket enda gångerna jag kan lyssna på musiik typ. Min mp3 har cpat sig. Har en lysande lampa och när jag ladda den såg man hur lampan blev svagare och svagare och sen slockna, Ida har försökt fixa den så vi får se hur det blir.. =)

Mamma har köpt en isbjörn till mig. Fast inte en riktig utan en reflex..

Okej nu lyssnar jag på Justin bieber, och jag vet hur ni alla vill veta vilken av dem så jag lägger upp den oxå;)

Okej nu måste jag sluta för mamma tvingar mig och gå och dusha... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0