Fredag.

Jo nu ska vi se, jag skulle ta ett stift till pennan tror ni inte jag tappar alla stift på golvet. vet ni hur otroligt svårt det är att plocka upp stift om man inte har några naglar!?! Tog mig 5 minuter innan jag fått upp dem..
Men jag var ju i köket, när vi börja så var det bara jag och en till frå klassen där.. Men sen droppa resten av ettorna och treorna in. Jag & en trea skulle göra en kalkon rätt. Ganska enkelt till början för typ allt vi skulle göra hade redan gjorts, som såsen & kalkonen.
Men sen fick jag en uppgift av en lärare som sa att jag skull plocka upp alla nya grönsaker. Gick inte så bra, tappa en kasse rödkål på stortån, gjorde skit ont. =(  Och sen fanns det kartonger som va till knäna på mig. Hur ska jag orka bära dem? svar jo det gör jag inte, jag ber om hjälp. ;)
Sen tvinga de dumma treorna att fixa en talrik som skulle ut till gästerna själv medan de kolla på och stässa mig med deras kommentarer om min slöhet. det var skit läskigt sen blir de dummare och går därifrån så jag tvingas göra två helt själv. Stoppa in spritsat "potatismos" i "salamandern" sen på talriken och fixa allt annant. Har ni försökt föra över potatismos till en tallrik utan att sabba utseendet??
sen fick jag rulla strömming, mina händer lukta fisk hela dagen...

Åkte till jobbet för att sedan åka till heron och kolla på NEW MOON igen!!!! så bra! =D =D

föresten har jag sagt att på julbordet valde jag Mån:kök. Tis:Både. Ons: Serv. Tors:dåde. Och på tis & tors kan man få två bio biljetter =) 

sen åkte vi hem och klockan halv tolv åkte mamma och jag för att hämta krisse från jobbet. Sen  sov jag hoss henne. ;) 


Kommentarer
Postat av: sandra

haha fett nice att se new moon....är avundsjuk på dig :P

2009-11-29 @ 18:58:19
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0