Fre:

Okej det var servering och det gick okej, hjälpte till att duka i början sen när det droppa in de första gästerna räddade jag en i klassen från att skämmas. Han hade tänkt göra som jag gjorde förrut och gå fram utan menyerna.. Så jag gick fram och sa "glöm inte menyerna" då vända haan sig om direkt. ;) Fast jag hade5 st, Plus ett bord som jag och en i klassen dela på. Och allt gick på bra. fast fett stressigt men endå tappa man inte fattningen.. Men det jobbiga var att en i klassen bara ropa mitt namn hela tiden för att jag skulle hjälpa han med disken. han gav mig en bricka och börja stapla. =/ Och det blev jäkla tungt jag fråga varför han inte bad en av killarna och han sa att de var för att jag var så lydig.. =/
Men sen fick vi smaka av deserterna när vi var klara. =)

Pelle kom ju oxå hem =) och vi åt pizza fast jag och mamma tog kycklingrulle. =D
Japp det var fredagen det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0