*****

jaha då har man inte bloggat under hekgen för ärligt så har det inte hänt så mkt. =( I lördag börja Ida och jag lägga pussel, medan drack vi te, blue fruit så gott! fast man behöver en lite mängd socker... Men Ida typ satt i halsen när hon drack (vi tävla) och de bara rann från hennes mun, tog en evighet sen så börja hon hosta så jag skriker "behöver du hjälp? BEHÖVER DU HJÄLP??"

och på söndagen slappa vi båda som in i hellskotta xD hehe men mamma var iväg och scrappa så vi hade lite tråkigt...

Idag så skolan... Eh för stunden har jag minnelförlust och kommer inte på vad jag gjorde i skolan så det kan inte varit så jäkla kul... xD Men jag vet att det blev pasta med köttfärssås. Sen så jobba jag lite, från 16-17 så en timma.

Okej jag vet skit tråkig jag är nu... Men då finns de all mer anledning att ge mig råd på hur jag ska kunna roa mig. Finns det några roliga spel? för om jag har något kul och göra kanske jaag skriver roligare. Så finns de några vvra spel eller filmer? Nehe inte okej va lika tråkiga som mig då. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0