Das Saturday

Okej idag är det lördag, och jag gick och la mig vi hakv elva igår så när borde jag ´ha vaknat idag? inte 12,55 iallafall vilket jag gjorde och då frågar mamma mig ändå om jag ska gå  och lägga mig...
Men jag gick till köket och käka mandariner. =) <3
Sen spela Ida och jag monopol. det var inge kul, hon ägde ut mig totalt, förlorde vartänfa öre, och hade skuld på typ 160 000... men det var bara att varje gång jag fick pengar förlorade jag dem hoss Joakim von ankas betala 4000. Sånna vill man INTE gå på.

sen laga vi mat pyttipanna, hon lagade det och jag stekte äggen, blev ganska gott faktiskt. =)

Sen nu tråkar vi här hemma, dagen känns jätte slö, som om det kommer hända något imorgon som man längtar till och då känns dagen innan så slö, plus att det känns som man sover. Ni vet när det känns att så här slött kan inte en dag gå och någonstans  i hjärnan finns en mackanpere som säger Sover,Sover. Så man blir trött och lite frånvarande. Den känslan har jag idag. men det enda jag väntar på är väll bones imorgon då da..


Kommentarer
Postat av: Daniel

Sova e gött!

2009-11-15 @ 13:05:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: FyAttansNickaNogYr

haha, nje, du var inte ensam i tågvagnen (såg du skrev i något inlägg) jag satt där...du sjöng så fint sååå :D

2009-11-15 @ 17:40:42
Postat av: Ida

så radera dera alla medelanden snälla

2009-11-15 @ 18:06:51
URL: http://klumpigsotnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0