And I'm home early. =)

Så idag fick jag sova i 45 extra. =) och hann med allt jag aldrig gör. =) Sen var vi på park hotel och det gick jätte fort. Fick se konferans rum och 4 vanliga rum. ganska tråkigt för han som visa oss runt kunde typ inget. Sen till tomtits där vi fick vänta lite innan maten men det vart buffé. Så det var gott. =) SEn åkte jag en tnnel som var från femte våningen och man kom till botten plan. Jag skratta som jag bara annars gör när jag åker virvelvinden. xD

Sen på tåget hem satt jag och sjöng tre låtar för jag hade hela vagnen för mig själv men sen börja det droppa in folk så jag sluta... Efter det jobba jag i en halvtimma från 14.15 till 15.00  Så egentligen var det 45 min. Och effter det tre busssen hem. =D Så här sitter jag med en kurrandes katt som försöker förstöra för mig... så jag ska börja klappa nu, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0