A B C så går alfabet!

Okej.. idag åkte jag 7 tåget med Fanny. =) Jag såg henne från fönstret och tänkte plåga henne. ;) Men det var jätte trevligt att träffa henne. =D Sen var det skolan och jaa, jag fick ont i magen och  huvudet plus min förskylning så inte den bästa dagen..

sen på tåget träffa jag CJ och det var ju oxå trevligt, fast hon kalla mig läskig.. =S but I love her anyway. ;)
Sen När vi kom fram Mötte vi Natte. =) Stod och prata lite med henne tills mamma gått och Cj gått till bussen. KOm hem och laga öttbullar & makaroner. =)

Nu sitter Ida och jag här med datorerna och tjatar.. ne men vi har väll inge annat kul, förutom läxorna jag ska hålla på efter detta..

Såg ni att Sandra kallat mig underbar kusin?? =D ne men vi ska gå och kolla på new moon tillsammans. =D can't wait. =)

Heheh oj´ki läxor nu..

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Längtar också till New Moon! :)

2009-11-04 @ 18:50:17
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: I r o n i e l l e

Ja, det tror jag med ;)



Tack så mycket! Kul att du gillar den!

2009-11-04 @ 20:08:47
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0