Tor:

Hade ma C. np.
Id:fotboll. MAn fick välja mellan fotboll eller rugby... Typ det första jag gjorde var att gå i när kamp mot en kille med muskler och sånt så jag trillar på ryggen OCH han stampade på mitt nagel trång. =,( Men han fråga hur det gick så no hard fellings, typ.
Sen ska jag vara målvakt. JIPPI. Not, sög släppte in typ 10 mål om inte mer rädda 2. Och varje gång jag sköt ut bollen använde jag foten med nageltrånget så messed up.
Lunch: TACO BUFFÉ det var jätte gott men jag tog bara en för jag var inte så sugen.
Sv: lärde oss om argument och sånt..
Ma: jag jobbade med trianglar och prata med Jennifer. Vad alla andra gjorde har jag ingen aning om...
Rfsl kom på sista lektionen och pratade om säkrare sex, ni skulle sätt hur mkt killarna pratade när man skulle säga allt som kom upp när man tänkte på ordet sex...
Men sen blev de tystare..
Men sen åkte jag med moppen och hämtade min bror som ville komma hem. Han körde som en galning vingla över vägen. Jag skrek. Han skrattaSen kolla vi lite på Sweeny todd. Så han lekte det och låtsades skära av min hals... miffo. Men han hade skit kul med att irretera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0