TODAY

Blev det gå upp tidigt för Ida fick sov morgon till typ 11. Och mamma hade redan åkt så jag fick gå till bussen själv. Och sen så sminkade man sig aldrig.

BOrde få en elåch för att jag inte hade något smink idag. Första ggn. Så medalj näst.

Sen rättade jag uppsats. Hade NP. No, kemi labb. Gick okej... Råka glömma vilken pippett som var vilken så jag fick ta nya... HAde sen eng. Vi hade acossicationstävling. OCh JAG VANN på nail polish.... jag sa klaws. hon sa nails. OCh så jag... Första ggn jag vunnit, nåt på hundra år typ... Sen matte, jag skrev en lapp om vad Cj gjorde på lektionen. "Dansar men den apa, som rymmit från fängles. alltså Cj inte apa. Cj sjunger ååå amanda va Jimmy Janson. Cj vill skriva fredsavtal med B* med det ville inte han för amanda hade varit otrogen med en penna som varit otrogen med en apa..." OCh sen så jobbade jag matte oxå.  PPSSTTT jag fick VG på mittt sv np. På lyssnar grejen VG+. prat VG- (han sa att det inte var min starka sida...) och sen tyckte de andra lärarna att min uppsats var G+ eller VG-. Han tyckte Vg. Men jag fick VG- på den. MEn på hela sammanlagt VG!!!
LUnch: gör din egen sallad.  Var faktiskt gott. Med kyckling.
Franska. Kolla på Extra och sen hör övning. Sjöng vi.
Sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0