Tjenamors alla!!

Idag är det officiellt!
Det är Onsdag! HURRA!
NE jag skämta...

LÄs:ee. Läste inte och MAMMA DU SKA FYLLA I EN BLANKETTT SOM JAG SKA HA TILL SKOLAN IMORGON..
Slöjd: Vi hade vaktmästaren som vikarie, man fick inte så mkt gjort kan jag säga... Men killarna var konstiga... Kolla på en och flina om man kolla klockan på mobilen... Och nu jag vet varför de var konstiga, de är killar och ligger i deras natur. Och fick kommentarer om min tå...
Sv:... Fick tillbbaka två prov. Fick g på ena, det andra vet jag inte.
LUNCH:tog mackaroner med ketchup.=)
Lunch rasten.Fick komentarer om tån.. Och någon sa till ens kompis "kolla in den tjejens tå" Då drog jag så snabbt jag kunde så han inte skulle se och börja skratta...
No:jobba med blodet o hjärtat.
MA. Fick reda på att jag fått starkt g i ma. 30 g poäng och 8 vg.


Bara liten sak att nämna (kan ha nämt det innan)... För ett tag sedan. Ganska länge sedan... När vi var på mccdonalds. Så skulle vi välja mellan leksakerna hello kitty eller FYLLD MAMMUT!!
Ida svarar då hello kitty... Medans jag tänker :
Hello kitty?!?!? IDA du kan få en FYLLD MAMMUT! FYLLD MAMMUT!!
undra om den är äkta... ÅÅ jag som trodde de var ut döda... Undrar vad de e fyllda med. GODIS! tänk om de inhåller GOdis.

Säger jag till ida: varför tog du inte den fyllda mammuten??
IDa: vilken mammut?
Ninni:den man kunde ta istället för hello kitty.
Ida: det var spindelmannen.
SPINDELMANNEN!! jag blev så ledsen när jag hörde detta....
  

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tackar! <33

2009-05-13 @ 17:28:20
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0