SÅååååå ledsen.

I lördags & söndags hade jag inget att skriva så då gjorde jag inte det.
Mån: kunde jag inte för datan cpa...
Tis: nu är jag här.

OKej Måndag:
Hade matkursen för sista gången, fick smaka pannacotta. Vanilj smak OCH jag måste säga att jag ÄLSKAR PANNACOTTA! (hade inte smakat det tidigare..)
Och jag gick till sjuksaken med mitt nagel trång... Mer info nedan.

Idag:
   Np-no-kemi. JAG SÖG!! Det var det konstigaste np jag gjort. OCh 9?? fatta nada...
Men jag skrev dock "gas-elds-mackapären vid namn brännare" Och "det värast är om jag sätter eld på skolan, men ta det lungt jag ska försöka att INTE snubbla... Blir ni rädda nu?! =)" Och "att jag läser fel på tempen, för att förhindra LÄSER JAG INTE FEL PÅ TEMPEN!"
   Ma:fick göra vissa kontiga uppgifter.
    Lunch:veg lasange. Mkt delicius...
  Farnska-NP!! Jag fatta nada. Alvarlig typ bla bla bla bllalalab familj  blabl blbalbal lablab jean blablabalabla. Så såg det ut!!
Sol i ca en kvart.

DÖDENS STUND!!
JAg skulle ta bedövning. Men jag kasta mig överalt och vifta bort. Men då skulle läkaren hämta en sjukskäterska som skulle hålla mig borta, så då gav jag upp.
Bedövningarna tog livet av mig. Fick 3 injektioner.
Sen DROG HAN BORT HELA NAGELN:
Och sen när jag skulle gå fick jag en såndär blå plastpåse på foten för jaf fick inte på mg skon.

Och jag varnar känsliga tittare att jag kommer visa bilder på skräcken. Men innan så blir det på glassar. 

Kommentarer
Postat av: sandra

visst var 9:an knäpp?! Ingen i min klass kan den frågan. Hatar den.

2009-05-12 @ 18:12:49
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0