Så ledsen.

Att jag inte bloggat men i onsdags så trillade Ida över alla datan sladdar och vi fick det sen inte att funka, jag hade mkt panik över detta OCH för er som bryr er så gjorde hon sig inte så illa...

Men Onsdag:
sovmorgon till 10.10
Gick upp 6.20
Klädde på mig 7.30
Kom på att det var en timme för tidigt kl 8.30
Sen när jag kom till skolan skulle jag handlla macka och smakis... Som blev MACKIS det nya inneordet tycker jag.=)
Svenska... Fick göra prov på vad som gjort svenska språket till vad det är...
1000 kyrkan. latin
1300 hansans män lågtyska
1500 högtyska bibeln överstätts till sv från ty
1700 franska hovet ville bli frankyskor
1900 engelska/amerikanskan tv & radio.
Lunch:....... kommer inte ihåg.
No: vatten
MA: b2. Tyckte det gick superlätt så jag sög antagligen...
KOm hem 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0