Jaha så va man hemma igen...

Jag glömde skriva att jag inte skulle vara hemmma fre/lör så ledsen att -ni som kollade- kolla i onödan.

Så då blir det uppdatering.
Fredag, hade packat den astunga väskan. Sen kom jag på att jag glömt den gulalappen hemma. Så när vi slutade kl1 (hade ingen bild) åkte Linda & jag hem till mig. Vi stanna i ca 15 minuter. Så tog vi två bussen tillbaka.
  Sen hämtade jag min väska (som fortfarande var astung) gick och handla läsk och godis. Väskan blev då ännu tyngre. =o  Sen vänta jag på bussen. OCh nu ska ni få höra en sak SJ & SL är inte samma sak så man kan inte använda tågremsa... Vilket jag tänkt göra så jag får panik när jag fattar att pengarna jag handlat godis för var till bussresan...
  Men jag hade tillräckligt.

Nu till bussresan. Bussfachören (så brukar jag säga, till allas förtvivlan) tog POST!! Han gick ut och tog post som skulle skickas ett x antal ggr gjorde han det oxå! 
Sen så skulle jag byta buss som kom in 17.13. och min buss kom in 17.12. Fatta om jag satt hela tiden och tänkte KÖR BUSEN KÖR!! Det funka inte...

SEn kom vi fram och Amanda och alla som satt i ..... bil åkte fel och blev försenade. Hihi.
Sen åt vi lunch och började jobba med vår teater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0