Jaha... Har varit mkt upptagen...

Okej vart lämnade jag er...  Onsdag... Ja sista skol dagen för denna vecka!! Efter skolan så kom mamma och Ida för att hämta mig, vi skulle hämta hem brir min och kolla på bugby. Ni vet damerna.. Sv... Vm...Typ. Vi kollade och jag har bilder som jag sen ska  läga upp om det. Men nu till grejen. Ibland ställde sig de bakom varandra, sträckte mellan bena och tog tag i bylinningen!!!! Fatta vad obekvämt.=O
Sen fick vi godis. MKt gott.... OO juste.... Ida och jag satt i bilen när Fairytale går igång vid rugbyplanen. Sen kommer två killar och de bokstavligt skriver ut orde. Ida får fnatt och börjar asgarva. De kollar bak och tysnar. Ida skrattar högre.. Vist är HON pinsam!?!?=o
Och mamma var snäll nog att köpa Big McC. Vi fick oxå en extra Big av någon anldning så den delade Ida och jag på.=) 
 Igår Så vart det kyrk övning. Vi blev fottade. Mitt vart jätte fult. Och i vår pjäs kommer vi ha med följande ämnen Droger, Stjäla, Gud, Nedskräpning, Psykiskt sjuka, Sexualitet.... JA det var nog alla.... Vi fick taco's till lunch.
   Idag: har jag jobbat på bibblan. Ställde upp böcker och sånt. Sen åt vi kina... Typ wok, kyckling med chashwenötter..
Sen fick jag åka moppe hem i regnet.=,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0