Jaha, då suger man ju...

Fan internett funka inte igår så då tänker jag nu jäklar ska jag blogga från mobilen. Och det gör jag, slösar tillochmed ca 10 kr på köpet och för vad?? de kom ju inte äns upp på bloggen!

Men iallafall så i söndags åkte vi till mormor och fick träffa Isabel.  Jag fick till och med hålla i henne. Fast då sov hon...
Sen åkte vi och kolla på fron grejer.... Mammas idé. Först går vi en runda och det blev fett varmt, och man fick gå om vägar och bara kolla på stenar uppsatta i ringar.
   Sen tycker mamma att de skulle vara en bra om vi åkte till ett annat ställe. Och där skulle de dansa, så då var man tvungen att stanna. Och då börja det regna. Och man fick ha Ida i knät, och hon hade paraplyet och hade över sig själv. Så där satt man dyngsur och skakade av tyngden eftersom hoon satt där i ca 30 min.  
Sen blev det McCd big mac+ !!! Och sen lämnade vi bror och åkte hem. Och min bror svek mig! Ni kommer ihåg min smarta plan om att mamma skulle glömma. tror ni inte han påminner henne!!

Igår. Måndag. Asså detta låter lite konstigt men jag kommer inte ihåg... Jo nu jä*lar  kom jag på det. Hade läs. Fick vara i Bsr för min lärare var borta. Dans=vals. Jag fick dansa med en tjej och sen blev allt konstigt, för man skulle gå till den sjunde närmast men när man kommit till 3 sa han VÄND HÅLL. och sen var jag tvungen att lämna pengarna till balen eftersom mamma blev på mind. Järn spikar oxå. efter det var det no... och sen SLUTADE VI KL 12.35!! så jag och Cj gick ner till mamma, men hon var inte där så vi glassade oss i solen. Sen gick Cj till vårdcentralen och jag började arbeta... Stapla böcker. Sen åkte jag hem.
   Sen städade jag och vi åt grillat. mmmmm. =)

Kommentarer
Postat av: Pelle

visst är jag snäll :D

2009-05-26 @ 21:53:25
Postat av: stooorasyser :D

hihihihi

2009-05-27 @ 11:45:21
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0