Idrottsdag!

Jupp det är vad jag hade idag, men jag var ju då inte med. ;)
Jag skulle promenerat men istället fick jag sitta på bänken och frysa ihjäl medans de spelade fotboll...
De hade blandat 7,8 och 9. Så jag hejade inte på någon... (det är vad jag säger det=) men.... Vi säger det, jag hejade inte på någon...) 
Sen var det match mellan 9 A (min klass, jippi!) Och 9B (de hejar vi inte på) men vi förlorade pga ett självmål från målvaktens sida... Sen mötte vi 8 A Och jag TROR det blev 1-1. Men jag gick när dommaren blåst av fast alla fortsatte spela.
Lunchen då da, var kycklingsoppa, och jag och Amanda blandade med mackaroner. Smaskens!
Sen var det staffet. Och så här såg banan ut.
Två tiningar, ska leka inte nudda mark, fram till nästa. när alla sex i "laget" sprungit förjar nästa "lag" från klassen med:
Springa på "klossar" med snören på, runda och tillbaka. Nästa "lag"
Ska springa med en sked i handen på skeden ska en potatis ligga.
Sista banan var... Fyll mugg. Ta muggen halvägs. häll innehållet till den andres mugg. den andre springer och fyller flask. så gör man till flaskan är full.
   OCH VI VANN! 
9B skulle vunnit om hela klassen ställt sig där men visa satt på bänkarna för de var inte med.. Men de tillhör klassen... OCh vi fatta det. SÅ VI VANN!!! <3 9A!!  
   Sen sluta vi 13.20. OCh då var man tvungen att gå uppför dödsbacken.
Och tackvare det missa jag bussen och fick vänta ca en timme.=(


Saker som någon sa...
Ninni: ban borde kunna åka buss till star... eller stället.
Amanda: hahah du mena stjärnholm. Haha du e så gullig.

Amanda: vi pattade en person.
Ninni:och jag tappar snart min värdighet..
Amanda:Varför?
Ninni:För jag tänker lägga mig ner och spela död.

(Vi var i dödsbacken, och jag ville bara vila...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0