IDAG

Gick jag upp tidigare än klasskamraterna. För de skulle inte hämta syrran för att köra till linköping och åka på götal kanal. Med slussar. Men det var mkt trevligt, fast mkt mkt dyrt. Båt resan tog en 3.5 timmar. Och sen hamna vi i öde town. Och alla som var där kolla in min stora syster... HEHE. Nu nämde jag det p min blogg, gissa om hon blir arg...
  Sen åkte vi buss tillbaka till bilen och sen åkte vi för att handla böcker till mammas jobb. Men jag fick två av mamma eftersom vi redan var i affären.
    Till söderköping för att äta glass. Jag tog  "Glass à la marengo" ttyp. Mkt god som typ marängsvish.

Detta är en lista på vad jag ätit idag: (bara för att jag har tråkigt)
KnäckeMacka med ost o skinka.
Macka med ost o skinka. (igen)
Punchrulle (a.k.a. dammsugare)
Mandelpaj.
Big mac. Och några pommes...
Glass.

Detta gör en fett mätt och sömnig...

ÅÅÅåå KOm på en pinsam sak. Mamma stod och betala busschafören och jag står och håller i ett räke, byter grepp om räcket.... Räcket försvoinnner. INGET RÄCKE. NÅGONS FOT!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

2009-05-08 @ 22:27:03
Postat av: Jennfäär

hahahah du måste nog förklara dendär pinsamheten lite mera :D:D

2009-05-08 @ 22:29:45
URL: http://galenbloggen.blogg.se/
Postat av: stooorasyser :D

Vaaafaaan ninni!!!!!!!!!!!!

2009-05-11 @ 09:40:53
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com
Postat av: sussu

hahahahahhahaa, fy fan vad roligt! en fot!!!!

2009-05-13 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0