Idag.

Har det regnat sjukt mkt, haglat lite oxå.
Har haft sol, sen teater. Gnesta på liv och död. Den var bättre än förväntat och ganska rolig om jag måste erkänna...
när vi gick upp till skolan igen börja det regna något fruktasnvärt, och alla tjejer=fjortisar skrek "mitt hår!! IIiiii!" och sprang in, skit kul faktiskt...
Lunch, veg-dag. (men det fanns kyckling i...
Film... Jag kan säga så här om inte S... kollat på mig sekunderna innan han blev skjuten hade jag bölat som en liten unge. Men nu gjorde hon det och jag fick bara tårar i ögonen... Fast det var andra som grät.. Men under hela ma var jag skit deprimerad. hatar det slutet. menmen vad kan man göra liksom.. Efter ma hade vi sv, och jaa... Inget mer man kan tillägga.
Kom hem, kolla på tv, städa köket, storasyster kom på besök HON fick se min klänning. Tyckte den var fin. ;)
Sen kom mamma med lunch pizza. (undra om jag åt pizza igår eller förrigår oxå..) Och nu är jag här och bloggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0