HJÄLP!!

Nyss ringde mamma och sa at några skulle komma med möbler. Och att JAG av alla skulle städa ute på verandan, lite så där asså. Så det är ju det man gör. Sen kom jag på att de kanske knackar på för att säga att de lämnat av grejerna. Så jag springer till mtt rum slänger på mig ett par byxor och en tröja. (hade ju pyjamas, och den består av en förstor tröja, så ni fattar varför jag klädde på mig...)
Sen så kommer de och jag får panik... Står och kollar och täncker
Ska man gå och hjälpa dem?
Villl de ha kaffe när de e klara?
KOmmer de upp??
VArför var de tvungna att komma nu????
Som tur va mäsker jag att de åker iväg så jag kan sätta på presseningen på möblerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0