Hejsan igen...

Helt galet de sista tre dagarna asså..
   I fredag var det mkt bättre än i onsdags. "det" fanns som gjorde att jag kände mig typ på topp... Men först hade vi läs=sjöjungfrun. Musik="prov"  klassråd:Kanske tälta?? fr: fick vg  på hör np. =) trodde aldrig jag skulle få det.=D Lunch. So: fick veta att jag kan höja mig till vg på  historia... Och för att göra detta måste jag skriva en uppsats om Stalin, och den ska in på söndag.(buhu) Sen hade vi bild och jaa det var okej, jag arbetade, sa till några att hålla käften... Typ.. (men det kändes så skönt! För det var killarna i klassen och de lyssnade på mig och sa inga jobbiga kommentarer=D och så älskar jag att säga till folk)
  Åkte till kyrkan för repition... Sen när jag och bror kom hem fanns ingen mat så vi åkte för att äta pizza.
    MEn när vi åkte igenom "mitt punkten" så var massa från min skola där.. Sånna man inte vill träffa. Och gissa om de glodde som om de inte har bättre för sig. Och det sluta alldrig!! Det kom folk som man inte ville träffa hela tiden!! (av olika anledningar vill man inte träffa folk..)

Lör: städa. Kolla på moster som sprang stockholms maraton.. Mamma och jag missa när hon sprang förbi, men Ida och bror såg henne. Sen hem och städa och laga mat. Snittar och pastasallad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0