Hej igen...

Igår var det dans i skolaan, men jag var inte med. Det var skit roligt att se killarna hålla takten -inte för att de gjorde det men ändå- det var skojigt.
Sen åkte jag och Linda till söder för att jag skulle handla present till Sandra som fyller 16 imorgon!! OCh Linda som behövde handla till sin londonresa (som oxå sker imorgon). Iallafall handlade jag 3 grejer till Sandra... OCh till mig blev det en fundation, och diadem -kostade BARA 5kr- och två pack med tre par örhängen -ett pack kostade 5kr-.
Till mat åt jag (hela otroliga) Big Mac, 2 Mcflurry maräng swiss... (kan säga att jag inte åt mest..)
OCH IGÅR FICK MIN MOSTER EN FLICKA, HON SKA HETA ISABEL!!! (p.S. Klaga inte på stavningen, mamma skrev så oxå i hennes blogg..

Idag: orienterings dag.
Vissa fick gå vilket jag + sa gjorde.
Korv....
5-Kamp. Killarna fuska på allt. Men det var riktigt roligt. Det var oxå en sak vi vann utan att fusk springa/hoppa med bandyklubba mellan bena... Jag var med (that's why we won)
Medans jag gjorde deta var iDa och mamma på sjukhuset om idas prover, sen fick de hälsa på Isabel.. OCh inte jag=(
MEn Jag Kom femma av alla som gick/sprang den korta origenteringen, och FÖRSTA tjej.

Kommentarer
Postat av: Minna

Isabel är helt rätt stavat, du kan se en bild på henne i min blogg... Vadå? Vilken släkt vill inte se din tå? Det vill jag ivarjefall!!! Puss, puss

2009-05-19 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0