Har jag rosa ögon?!

Eller typ gröna läppar?? för något fel var det ju på mig idag.
Märkte at 5 killar vid olika tillfällen kolla och de är sånna som aldrig äns skulle lägga märket tlil mig tidigare. Typ vid cafeterian eller på bussen, när man ska gå till lunchen, står och väntar vid bussen, är på solen.
Så alvarligt. Var det något fel hade jag utväcklat en tredje näsborre?? eller typ ett till ben?
JAg fattar så klart att de inte gillar mig så jag undrar ju lite varför... HAr jag en tredje näsborre eller rosa ögon??

Kommentarer
Postat av: sandra

de kanske tyckte att du såg extra söt den dagen=)

kram. vad gör du?

2009-05-09 @ 22:14:58
URL: http://sandransblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0