Haft Np

Ja det var så dagen började med Np i ma. C delen. Ska göra B2 imorgon... Uch.

Men jag ljög förr för det började med en DRÖM!  Juste en MARDRÖM!!
Jag tästade minst hundra balklänningar och Hittade en som var FIN PÅ MIG! Men sen kom en snubbe och Ville tacka mig för at jag räddade hans liv så han ville köpa skor till miig, men det fanns bara rosa... Och sen tappa jag bort han.

Sen var det då  Np, gick ganska bra men man vet ju aldrig...

Sen var det Eng fick veta att jag på Np fått VG+. Vilket är helt ok... Men sen börja vi med en uppsats om YOU HAVE TO LEAVE EARTH... Jag skriver om lila kossor, 3 huvade 8ögda fiskar och myror.xD

Sen var det matte, men vi spelade yatzy. jag fick YATZY x2!! Så jag är ju bäst, men jag fick sätta på femmorna 25 alltså.

Lunch falukorv i ugn med potatis.... Det talar för sig själv. Men det var god sallad, tomat morötter gurka...

HRL! Alltså hjärt & lugn räddning. Man fick trycka jätte hårt på dockan för att den skulle klicka... Och fatta att man ska trycka ner bröstkorgen 4-5 cm. Vilket kan göra att REVBENEN GÅR AV!!! 

Franska: Vi hoppade över några kappitel så från 13 till17 som vi är på nu.

Sol: skulle haft prov men läraren hade prov med 9 b, så jag tror jag  kommer få göra det senare.

Kommentarer
Postat av: fanny

vadå...rädda livet på honom? elr va? xD

2009-05-06 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0