Goderafton!

Jaha... Igår då så lämnade jag brodern tillbaka... Eller han fick komma hem till sig.... I västerås....

Och idag började skolan igen... Efter ett fyra dagars lov....
Men iallafall så skrattade vissa ut mig för mina glasögonen har gått sönder! Nämnar inga namn.
Och då undrar ni hur dagen sett ut??
Läs: inte så mkt att läsa direkt, läraren babblar alltid som vanligt.
Id: Trodde först att vi skulle ha ute gympa men det blev basket och hänga i ringarna... JAg sög på ringarna men lyckades göra en volt. =)
So: Håller på om andra världskriget.
Lunch: Hamburgare... Vi fick FAKTISKT sallad, tomat, och jätte smala gurkskivor till. Kallar jag för förbättring!
No: Men AHA det var inte no! Det var ma.... Eftersom det är np imorgon.


VI ska oxå Ha hjärt och lung räddning imorgon asså.

Idag så blir det matlagningskurs, pastarätter.

Och nu måste jag dra för ida har börjat städa mitt rum så jag måste hjälpa hennes innan hon slår mig... Eller skvallra för mama som hon redan gjort.=/

Kommentarer
Postat av: sandra

gick det bra på np?

2009-05-04 @ 16:15:43
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0