God afton damer och herrar.

Idag vaknade man av att mamma  gick runt i huset och tände lampor, åt mat. Ja ni fattar. Och eftersom jag åkte moppe i pissvädret igår är jag fett förskyld. Har nyst ca 100 ggr. (eller inte). Drack lite te, meed mint smak. <3 Älskar mintsmak, men den är slut nu. ='(
Har iallafalll kollat på tv. Det är det ända jag orkat... Ska strax äta frukost. Men vill inte, vill att mamma ska ringa och fråga om jag vill ha pizza... =) Men det kommer hon inte för, jag citterar "Jag ska bara hämta Ida i stjärnhov, sen kommer jag hem. OKej?" Så ni fattar ingen pizza idag inte...
Men på tal om mat jag åt chips igår... Så mkt för nyttiga Ninni det.. Men jag åt MAJS &  TOMAT!!! Det morde jag få medalj för!

Vad mer kan jag säga... Mamma har jobbbat. Ida sov hos en kompis. Bror sov hos en kompis... OCh så blev jag här med förskylning.

Bara en fråga... Så här under ledigheten brukar jag ha svårt för dagar, så det är väll lördag?? Eller fredag?? Men jag har för mig att det var fredag igår, om jag inte glömt en dag... =/

VAd mer... Jo jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Men igår ville mamma ut och leta klänning. Men jag "råkade" ignorera frågan så vi åkte aldrig... Sen så ska vi lämna in 100kr imorgon m man ska gå. Ifal man gör så mamma glömmer ge mig så... Moahahahahahahah!! =D Min plan är full ändad. Moahahahahahaha!!=D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0