Gissa vad som kommer idag?

Ända serien jag faktiskt är adiccted too. THE MENTALIST: Jupp that's right. Iallafall så kl21 kommer jag sitta som fast klistrad vid tv.n.  Vet inte varför men jag sitter och suger på en... vet inte vad den heter så bild medföljer.  Iallafall skmakar den metal oc äkligt. Vet inte varför jag har denna i munnen, jag är väll så hungrig att jag äter vad som hälst. oCh jag vet att den är farlig, jag skulle kunna kvävas, skrapa upp mina organ, m.m. så därför biter ag på den... Men nu är klockan 17.05. en lämplig tid att börja laga lunch på?
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss o Kram. Det är dags att gå upp och äta frukost, så att du kan jobba snart!!!

2009-05-22 @ 08:16:44
Postat av: stooorasyser :D

BLOOOOOGGA

2009-05-22 @ 14:18:21
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0