Försöker övertala...

Ida om att vi ska gå och laga mat, ni vet så där fint. Med gurka,tomat, köttbullar, mackaroner och majs. Ninni <3Majs. Men Ida säger bara "noot, jag har ätit kinamat", jävla skit unge. Jag fick två brända och råa korvar, och ingen frukost och hon får KINAMAT! ne nu jävlar ska jag gå och spöa upp skit ungen! Fan jag är skit hungrig, och det leder till att man blir grinig. Ända (nästan) anledningen att jag ska gå och spöaupp henne.
Dessutom måste vi börja nu för vid 20  är det tv som gäller. Hur mkt är klockan igentligen... Fick ju sluta tidigare 12.20. Men den  är väll runt sex antar jag... 
P.s. Mitt 200 inlägg!

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis!!!200 inlägg :D

2009-05-21 @ 13:02:38
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0