DAG 2!

Va´kna fett tidigt och så gick vi till furkost. Jobba med teatern. Sen hade vi (mkt senare) fem kamp. Det lag som jag var med i rockade och ägde ut allt och alla... ne inte men typ. Sen blev det grilla.skriva possitiva saker om personen på dens lapp som satt på ryggen. massage. leta efter nyckel. och mörker burken.

Jag sög på det. Blev hittad först. 
Sen när jag skulle göra så trodde jag att det stod någon bakom trädet=burken så jag gick runt och sa "jag vet att någon är här. Varför jävlas den?  jag SER dens skugga"... Det var tydligen min skugga.... För det blev dubbel skugga så jag jagade mig själv... 
Nästa gång stod någon bakom trädet men inte märkte jag det inte. Så jag blev haan igen.
 Nästa gång tyckte jag att jag hörde något bakom trädet så jag gjorde samma tabbe igen och gick runt trädet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0