Balklänning...

Juste balklänningen är nu inköpt... Och det enda jag tänker säga är lila siden... Sug på den ni. Juste ni får inte reda fören efter balen den 10. Moahahaha, så elak är jag! Iallafall så handlade vi den igår, och det var rea på rea så den kosta 750, vilket jag inte tycker är så farligt för en balklänning.
Men igår då..
Vi hade hål från solen och slöjden så jag jobbade med min sv uppsats... Sen sv med en till klass. ca 60 elever... 1 lärare.. Ni fattar problemet..
Lunch. Och sen film american history x. Så bra så sorglig. Iallafall så såg vi inte klart den fören idag och på matten avslöjade F..... att den jätte snygga "Danny" dör. =,( Fatta hur ledsen jag blev när jag fick reda på det. Men en bild på han ska ni iallafall få.  eller två...  
Men den filmen är gnska gammal och jaa ni fattar.
Efter filmen var det ma. Sen slutade vi och jag Ida och hennes kompis åkte för att handla klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0