Vänner!!

Okej nu ska jag skriva om vänner... det är en kompis där ute som tycker sådant är viktigt och ja jag menar dig Sandra! Min klasskompis sedan ca 2 år skulle jag tro... Och till alla er andra bra vänner... Detta är till alla som känner er berörda eller som är min kompis välj själv! Jag tycker ALLA ni är jätte bra kompisar (tänker inte skriva namn för jag vet inte riktigt att man får förutom till Sandra som ville detta) Så nu Sandra du är en underbar kompis, och här får du ett <3. Alla borde få ett hjärta varsit men jag har redan gett ut 27-28 st. så vänta lite så kommer ni alla få... men nu kan jag ge er ett sammanslaget <3!!!!! för er alla!!! 

Kommentarer
Postat av: Stooorasyster

HALLÅ, VAD RÄKNAS STORASYSTER SOM DÅ!? :O :O :O :O :O

2009-03-05 @ 08:41:56
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com
Postat av: Sandra=)

Äntligen=);) Nu är jag nöjdxD;)<3

2009-03-21 @ 11:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0