Vad gulligt!=)

Klart jag är er lilla fjotris om vi vill ha mig =)

Okej nu får det vara slut på gullandet ;)

Idag vaknade jag försent men fick skjuts till skolan så jag kom förtidigt.
Iallafall glömde jag lappen till idrotten (jag hade ont i halsen)
Så jag skrev ett sms till mamma... Hon ringer mig och såger typ
"Jag ringde sjuk grejen, och sa att du inte var sjuk men inte skulle vara med på idrottten"
Vist var det smart?? ;) 

Hade sol... Hjälpte Linda med sin musik redovisning. Jag klippte! =)
Eng, Gjorde typ inge... Det fanns inge och göra.
Idrott. Han tvinga oss att gå till mat affären, ta fotto sen tillbaka. Vi gick utan att ha jackan på oss.Smart??
Lunch: Fiskgrattäng... Behövs det säga mer??
So.. Ma... Sv...
Min lillesyrra mötte mig mkt trevligt.
Hon lagade mat nyss mkt mkt trevligt.

Ja det var väll dagen det. Ne glömde än sak. På idrotten trillade en kille, såg lite kul ut... Nu var jag elak!
HejDÅ För Stunden. Kommentera. Tyck till med åldern.

Kommentarer
Postat av: sandra

vad fick du för middag?

kram

2009-03-19 @ 17:05:17
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: sandra

asså hur jag fixade de här rosorna runt om så gjorde jag så här:

jag gick in på www.designadinblogg.se

där gick jag in på en länk som finns åt höger som heter: bilder & bakgrunder.efter det gick jag in på en till länk som heter:Lägga in bakgrundsbild på din blogg.

sedan gjorde jag som det stod på instruktionerna

2009-03-19 @ 17:10:03
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0