Vad blir det...

Jo nu har jag en liten fråga... vad blir det på tv idag?
Finns det äns något bra på fredagar?
Det är ju då det ska va bra!
Eller har tisdag blivit nya fredag?
Svara om ni vet. I'll be waiting....

Gud var jag har tråkigt, vill ni veta vad jag gjort sedan sist?, jo detta. kollat på twilight intervjuer, bloopers m.m.
Fatta vad tråk på en fredag =(
Tillochmed lillesyrran har mer uteliv än jag och hon är ju bara 13!! (hon är ute och bowlar med kompisr)
Iallafall så det var allt jag ville säga...
Föresten om ni verkligen vill slappna av lyssna på Robert Pattinson, jag lovar efter en stund blir man skit av slappnad. P.s. Ni vet pianostycket Edward spelar i filmen för Bella? Det är Robert som skrev det stycket =)
Så talangfull, menmen, nu ska jag inte bli beroende av honom oxå.... Hehe vem kan jag lura, jag var fast sedan jag läste boken (fast jag vet inte om jag gillar Pattinson eller Cullen..??)

HejDå Ha Kul! Och Självklart Kommentera!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0