Uppe med tuppen!

Idag så är jag uppe med tuppen och käkar godis tillsammans.
Idag är det ju melodifestivalen och själv håller jag på E.M.D. Vilka håller du på??
Nu är jag ensamm hemma med mina syskon för mor min är i lindköping och ska scrappa hela helgen.
Där av godis frossan =D.
Iallafall ska jag kl 10 vara på konfa sak... Jag gör det ett år för sent men det är okej.
Kommer vara där till två och sen ska jag kolla på mer saker man kan göra till bloggen=)
Tycker ni inte jag vaknat tidigt?? Jag vaknade faktiskt vid 7, helt otroligt... 

Drömmde om värsta konstiga drömmen om en tävling i idrottshallen med fiskmänniskor, klasskamrater, ringar & snygga killar.

OKej ska gå och göra mig i ordning för kl 9.30 ska jag stå utanför och vänta på mammas jobbarkompis som ska skjutsa mig.

HejDå Ha Kul & Kommentera!
Rösta!! Höger Hörn! 

Kommentarer
Postat av: sandra

jag hoppas att måns vinner, han har en bra låt.

O jag tror inte att du har drömt en konstigare dröm än min. Jag drömde att jag var i en skola o sen kom det ett gäng vaampyrer som skulle äta upp allihopa.

O gissa vilken vampyr familj som var med i drömmen?

The Cullens of course.

Ha det bra kramar sandra

2009-03-14 @ 16:56:48
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: sandra

hur fick du text under ditt namn??

2009-03-14 @ 16:58:20
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0