Tråkigt

Att så få kommenterar, jag vill ju veta vad i mitt liv ni skrattar eller vill höra mer om, vet att min bror kommenterade för mig att jag inte skriver om killar... Tro mig det finns inte mkt att kommentera... Men om jag ska skriva om sånt säg till!

Och tänkte nämna i horroskåpet på firda stod det lite kuliga saker, t.ex. att min lyckodag är den 11 min födelsedag! Och att "någon som retar upp dig kan också få ditt hjärta att butla", kul va?? Så om ni vill jävlas med mig reta mig så jaag skämer ut mig för jag tror att det är ett "tecken"... Ne inte vara dumma, men vist hade de varit kul om det va sant. Men jag tror inte på sånt förutom att min lykoda är den11. Och nu har jag en fråga för jag vill faktiskt veta vem som kollar.. 
Jag har berättat mitt födelsedag... Berätta det eller vad för stjärnteckenjag har...

Och en slemkrypare (vet dock fortfarande inte om de e rätt namn) ser ut som en stor fisk/yngell och simmar på bottnen.

Okej nu ska jag hitta på annat kul, mer i morn. Byebye. 


Kommentarer
Postat av: sandra

snacka om vilken tur!!

din födelsedag=tur dag!!

2009-03-02 @ 18:56:35
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0