Today!

Har varit bananas =/
Hade läs, inte ovanligt. Sen hade vi gympa, och jag ska erkänna något nu jag "råkade" glömma t-shirten så att jag inte behövde vara med, d.v.s. Jag stoppade ner tröjan tänkte om och tog ur den för att sedan "glömma" den på sängenXD. Jag hade ingen lust men sen fick jag redan på att vi skulle ha vollyboll, vilket är ganska kul så jag ångrar mitt val =(
Sen var det so alltså prov, det gick ok förutom på 2 frågor.
Därefter blev det lunch, risgrynsgröt eller som någon (inte jag) kallar det, grisgrynsgröt...
sen kom hela bananas grejen... No, den brevid mig fick för sig att terra mig skulle va kul, så jag spenderade lektionen med sno tillbaka pennan, få pennspetsen i fingrarna, få bok i huvudet och mesta dels good old fasion flum.
Sen fick jag redan på att samma denna har tagit kontakt med min lillesyster om iövermorgon, ingen vill berätta vad som ska hända (utom det uppenbara).... JAg är så frustrerad, förut vet jag att de hade tänkt ta fula bilder på mig och sätta upp i skolan, jippi! =(
Hemma har jag dock tagit lilla lugna, kollat på tv, och faktiskt tagit mellis... små tjafsat med lille syrran som vanligt.
Iallafall så har väll hela dagen sätt ut...
Saker som kommer hända under veckan...
Tis:Np i eng tal övning.
Ons: FÖDELSEDAG!
Tor: Skaffa pass.
Fre: Np i eng hör övning.
Okej detta var väll allt, för nu...
HejDå Ha Kul & Kommentera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0