Tänkte vara snäll.

Men det blev inte så. Jag tänkte faktiskt lägga upp ett fotto på moi, men jag blev så mobbad att det inte skulle funka.. Så istället (bara för att slösa på min och eran tid) kommer jag beskriva det istället, kul va??
Okej nu ska vi se jag börjar nerifrånochupp. En rosa strumpa, ett par svarta byxor, en ljusgul t-shirt med mimmi pigg på, hennes färger är svart vit rosa lila grön. 2 tofsar på vänster hanled (jag är faktiskt vänsterhänt) mitt krulliga hår uppsatt i en sne lös tofs som sticker ut på höger sida. mina glasögon, smink (det består av concealer, foundation, ljusbrun ögonskugga, kajal & mascara). Ni fattar väll att jag försöker ta död på lite tid här... Fatta vad jag är uttråkade..
För ingen vill väll veta vad jag har på mig (det hade man inte ens sett på ett fotto)...

Okej nu har jag sabbat tillrekligt med min och eran tid...

HejDå Ha Kul Och Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0