Skit!

Jag har blivit förskyld! Sitter nu ensam och nyser medans alla i huset sover (utom lillesyrran och djuren, mamma alltså). Och så ska jag ha kalas imorrn med en förskylning!! =( Fett dåligt. Och jag har skit ont i halsen, det tar sakta men säkert kol på mig! Så detta kan möjligen vara det sista jag någonsin skriver för jag kanske stryker meed i influensan!! Troligast inte men jag brukar ha jätte bra imunförsvar, jag har till och med gått promenad i shorts i ca -10 grader! Detta är inte rättvist.
HejDå Ha Kul Kommentera Och Bli Inte Förskyld!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

2009-03-07 @ 20:31:06
Postat av: Mamma

Vad menar du? Var det bara jag som sov???

Och det där med shortsen beror bara på att jag inte kollade vad du hade på dig. Man tror ju att som 15-åring vet man vad man ska ha på sig. Puss och Kram

2009-03-07 @ 20:32:51
Postat av: Minna

Skyll dig själv... gå med rumpan bar mitt i kalla vintern ;-(

Tack för idag, var trevligt att se er allihopa!!! Kram Moster med familj

2009-03-07 @ 20:48:12
Postat av: sandra

krya på dig!

2009-03-08 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0