P.s

Jag har verkligen jätte tråkigt nu och skulle uppskatta om någon berättade något roligt att göra....
Fatta jag kan inte ens kolla på film=( för den är inte inkopplad.
Men det var det jag ville säga för jag vill verkligen VERKLIGEN ha kommentarer, jag skiter i vem det är faktiskt, (bara ni skriver namn, för annars hyper ventilerar jag)
Och vet ni inte hur man gör så klicka på kommentarer i slutet av varje inlägg. skriv sedan namn e-mail och kommentar!
jag vet faktiskt inte om man måste skriva e-mail... Men testa er fram!
Så skriv!
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Lilla Gumman!

Hur mår du? Det känns som om du har ett lika tråkigt Svenssonliv som storasyster.

2009-03-04 @ 14:22:26
Postat av: sandra

grattis i förskott!!!

snart är du 16! wow!

vad önskar du dig??

2009-03-04 @ 16:21:52
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0