PINSAMT!!!

Detta är från msn.
 Pinsamt.
EN kompis och jag.


ninni säger:
haha. (djup sarkasm)


 . säger:

haha, men du är söt


ninni säger:

som alltid... Men det hjälper mig inte så mkt.


 . säger:

inte?


ninni säger:

ne... alla bara tror att jag är en dum blondin. men jag är inte äns blond.


 . säger:

hm..jag tror dom (iaf killarna) är uptagna me att kolla ner i din klyfta, men vi andra vet ju sanningen


ninni säger:

hm... Vet inte om jag ska bli smickrad.. förudmjukad... eller rodna...


 . säger:

välj vilket som

jag fattar inte det här


ninni säger:

hehe ok och det blir:

Rodnad!

VAd är det du inte fattar...

world war 1?

Fatta oxå hur chyst hon hoppa ämnen.
Gud va hon e goo o gla!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0