Pass!

Skaffade pass idag oxå.
Fick veta att jag växt! Är nu stolt 1,6 m över havet!
Och mitt fotto blev skit fult. Skyller på lille syster. För Polisen sa "ha ett neutralt utryck"... Men Såklart börjar min lillesyrra att skratta så jag börjar skratta. Sen så lungnar jag mig och mamma drar för drapperiet men min lillesyrra går längre bort så jag kan se henne. Sen börjar hon garva igen, vilket leder till att jag börjar garva, sen kasta hon sig på marken av skratt. SEN kunde jag ta det fula fottot. 

Gick på mcdonalds oxå... Skulle gå ut med lillesyrran men hon gick fel väg så vi kunde inte ta ballonger=( Så när vi kommer ut frågar hon varför jag gick en omväg. Då frågade jag varför vi inte tog ballongerna, Hon får ett skit roligt utryck i fejset, kollar ner på sina händer där hon har nyckeln och drickan. Sedan förskräkt på mig som står och asgarvar sen säger hon "Jag måste ha min ballong" . Vilket får mig att skratta ännu mer sen går hon in och hämtar sin ballong XD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0