Np!

hade Np muntligt idag med 3 klasskamrater... Vi skulle haft sovmorgon om vi inte hade Np och såklart hade jag det=( 
 Men det jag gick ok, kommer typ få g... Aja inte så lyckat.
Vi har oxå fått reda på att vi ska ha np i kemi (tror jag det var...) Så jag måste lära mig det oxå xD

Vaknade kl 6 idag. Gick upp och plattade håret mkt fint ;)
Sen åt jag lite cholklad. Tog en klubba innan skolan oxå. =) Så nyttig att jag kommer dö xD (så långt ifrån!)
Sen hade vi läs och min mentor var fett sur på alla utom Mig! För jag har alltid med mig pärm och penna...
Sen hade jag ju Np. Efter det fick jag två godisar av en kompis. Riktigt gott.
Sv det var författarporträtt, så bra jobbat.
Lunch=pytt i panna... Det var jätte salt, eller konstig.
Sen No & sist Ma.

Och när ja skulle gå hem var det fett skönt, solen värmde & blå himmel. KOm hem och tog mig tårta (för den tar aldrig slut... Okej den är slut nu. ) 
Tog mig sen jordnötter. Nu äter jag choklad, Avis?? 

Kommentarer
Postat av: sandra

skit Np redan nu.jag har i maj typ. Men hoppas att det gick bättre än du tror :P

sparar du lite choklad till mig??hahaha

kram!

2009-03-18 @ 16:34:14
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0